welcome home son

hej hej! Kom hem för en stund sen, jag har spenderat hela dagen i knivsta typ. Inte gjort något särskilt heller, bara vart. ätit pizza typ och kollat på film! vad har ni gjort idag?
annars då? Det är dags att färga mitt hår igen.. Jag är varken nöjd med färgen jag har nu, har utväxt OCH vill ha något nytt. Jag funderar på att färga det mörkare igen för jag trivdes i det som fan, men då vet jag inte om jag ska färga svart eller mörkbrunt (nästan svart) eller så vill jag färga en snygg brun/röd färg, eller typ ordentligt brun. ELLER något jag är riktigt sugen på är att göra en ombre färgning. Om jag nu skulle köra på en ombre färgning skulle jag nog vilja ha i den i tre färger.. men får se. Vad tycker ni? har fått förslag om att göra det ännu ljusare men tror inte jag skulle trivas i det.. men jag gillar nya grejer! men aa jag vet verkligen inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0