The best thing

Jag har spenderar min kväll i köket och framför filmen, this means war. Som jag egentligen skulle gått på premiären men dejten min sussade mig. Så jag njöt därför utav den bästa, och riktigt goda morotskakan jag gjorde, gudomligt god faktiskt. Perfektion.
Jag var HELT KLART värd det efter det hårda passet på gymmet (kommer aldrig komma i form om jag håller på såhär) och det var plåster på såren inför träningsvärken jag vet att jag vaknar upp med imorgon.

Nej nu ska jag sova några timmar innan det är dags att gå upp mitt i natten och göra frukost. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0