Onsdag!

Hej hej! Jag har haft fullt upp hela dagen, vilket är anledningen till att bloggen har fått lida.
Jag gick upp vid tio imorse, lagade frukost och fixade mig sedan lite snabbt. Efter det tog jag bussen in till Uppsala och träffade Elin och Emma, äntligen! Vi gick i lite butiker, hittade dock inget och hade lite småpanik då jag var i behov att köpa en klänning! 
Runt två tog jag en sub och satte mig efter det på bussen mot gränby, helt forever alone. Jag gick i lite butiker där och vid fyra drog jag mig mot burger king och på arbetsintervju. Killen som höll i den fick så bra vibbar av mig så han anställde mig direkt! Vilket är super kul eftersom jag varit ute efter ett jobb! Så jag ska dit på måndag för att lära mig lite saker. Jag fick även med mig en svart långklänning som jag är helt jävla förälskad i. 
Efter Uppsala drog jag till Knivsta och var där ett tag, vid åtta var jag hemma och har kollat på film och pretty little liars (eftersom det inte va uppe igår!!)
 
Imorgon ska jag upp tidigt igen, då ska jag in till söder och jobba! Har nämnligen ett statist jobb inbokat vilket ska bli super kul! Jag kan ju inte mobilblogga heller eftersom appen inte verkar funka så ni får stå ut med att det blir lite sämre uppdatering.....
Godnatt på er! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad snygg klänning! var är den ifrån? :)

Svar: ginatricot :)
jjjenniifers.blogg.se

2012-06-25 @ 18:39:16
URL: http://elinstolts.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0