Natti!

Tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg eftersom bloggen får lida för tillfället... Trots det har jag trogna läsare som tittar in ändå, snälla ni är! 
Någon kanske undrar om det löste sig med min laddare till datorn? Provade imorse och då funkade den, skumt.. 
shift knappen är lika seg fortfarande dock...
 
Nej men jag ska sova nu faktiskt, börjar ju som sagt jobba imorgon även om jag börjar sen men ska förmodligen vara barnvakt innan det så vill vara pigg, och behöver få in rutiner tills när jag väl börjar tidigt. Så puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0