natti!

Godnatt! Inatt ska jag drömma mig långt härifrån, långt från skit sverige. Jag förstår verkligen inte vart sommaren har tagit vägen. Jag saknar den så. Jag saknar att göra ingenting och bara vara super brun. 
Jag är jätte avis på alla som befinner sig i USA, malta, Italien, Turkiet, Grekland - aa vart alla nu är. Själv ska man åka till fucking danmark om 10 dagar för att vara exakt. Jag förstår verkligen inte varför, jag har redan gjort danmark. Vi ska till och med till samma ställe som förra gången, visst det var super kul men det kommer inte vara lika roligt den här gången. 
Jag har en vecka kvar nu, sen ska jag jobba resten av sommaren. Jag vill kunna njuta av sommaren den här veckan som är kvar, jobba på brännan typ. Jag antar att jag kanske har ett behov att vara brun då jag alltid har varit super brun varje sommar sen mina baby år. Men det kommer inte bli så. 
Jag vill ta en sista minuten långt bort, synd att det är så dyrt bara. Min mamma var på, tills hon såg priserna. En dyr sista minuten kanske inte är så bra veckan innan Danmark resan? Alla pengar vi har lagt på den där fucking resan kunde ha gått till en super bra solresa till något bra ställe men nej varför prova det när man kan åka till något ställe som är precis som här. Det roliga med Danskar är hur dom pratar bara. Jag är så jävla trött på den här skiten så det vore guld att åka. 
 
Jag har förresten ikväll verkligen insett hur jag måste sluta äta chips. Mina älskade chips. Jag mår jätte dåligt efter jag ätit det, inte pga träning elr något sådant men jag får super ont i magen och mår illa. Hur ska jag kunna avvänja mig? 
Sovgott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0