något nytt!

Godmorgon på er! Jag somnade inte förrän sent inatt, och vaknade därför för inte så länge sedan. Jag är besviken på det svenska vädret idag, jag ska nämnligen fira en i släkten idag UTOMHUS!!!! Så det blir, väll trevligt. 

Annars då, jag vill ha något nytt! Jag vill göra om bloggen, fixa lite nytt utseénde liksom. En ny header skulle sitta fint. Jag har hittat en blogg som har kunglig design, som ser super proffsigt ut men jag vet inte om jag kan fixa sånt... Så får se hur det blir.. Jag ska göra lite förändring iallafall, så ni vet om det ser konstigt ut! 
Juste, som jag sa för någon dag sedan så testar jag blogg.se's nya plattform, den är under construction liksom så vissa saker kan bli fel eftersom det inte är helt klart ännu, vilket det blev igår när jag bloggade och flera inlägg publicerades för många gånger. Så det är inte jag som är knäpp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0