Lalala

Hej! Jag slutade vid två idag, drog dock inte därifrån då. Träffade elin vid halv fyra inne i uppsala och vi kikade runt lite i butiker, jag hittade massvis med fina kläder men jag höll det lilla jag har kvar på mitt konto i styr!
När vi var klara i Uppsala drog jag en snabbis på gymet, orkade inte särskilt mycket då jag knappt äter när jag jobbar.
Jag gillar verkligen att jobba, jag trivs super bra och det är inte så jobbigt att jobba på en snabbmatsresturang som man faktiskt tror. Det passar super bra till mig iallafall som vill göra någonting hela tiden och inte ha massa dötid liksom.
 
Jag börjar jobba tidigt imorgon igen men drar nog hem efter mitt pass, så jag tänkte lägga mig snart. Ska bara kika på det sista avsnittet av GG. 
Jag säger det igen, förlåt att bloggen får lida. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0