Home at last!

Hej! Det har varit en lång dag idag, igen. Men så värt det. Jag gick upp tidigt imorse, åt frukost och fixade mig. Sen drog jag och Becca in till medis och lunchade, på donken. Och när vi gjort det drog jag till Katarina Södra och satt och gjorde ingenting alls i .... runt en timme. 
Vid tre sattes repetitionen iallafall igång och sen rullade dagen på, det var kallt och blåste som fan, men så länge det inte regnade så är jag nöjd och ska inte klaga. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om inspelningen faktiskt, det verkade vara en typisk svenne film/serie (vet inte vad det var) men jag ska se den iallafall!
När vi var klara drog jag till Knivsta och gymmade en snabbis eftersom det var ett tag sedan. Och nu sitter jag här och tänker kolla om det finns någon film att se, annars blir det sims. Har ni haft en bra dag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0