with eyes to hear and ears to see

Jag har spenderat hela kvällen framför garderoben och spotify.. Har försökt planera klädval för två veckor frammåt typ. Gick sådär, började bra men slängde i massa grejer bara. Jag har även lyssnat på gamla favorit artister, lyssnade bland annat i genom justin biebers senaste, det var helt OK! 
Imorgon är sista arbetsdagen för den här veckan. (skojaaa ska jobba på söndag) det är allt jag gör nu för tiden,har inte tid för något annat haha... 
Det är dags för att färga mitt hår igen! Har fått en enorm utväxt. Antigen färgar jag ännu mer utväxt, eller mörkare? vågar mig inte på rött. Inte precis innan skolan börjar. 
 
Någon som är snygg, och nu mera blond. sov gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0