SVAREN:

Snabba och korta svar men har bråttom! 
 
Hur lång är du? 
1.68 tror jag

Vilken skola ska du börja på i höst och vilken linje? 
Fyrisskolan, Sam juridik och kriminalteknik

Hur många har du legat med? 
haha gissa ;) 
 
är du tsm med tom?
Jag tror att alla som läser min blogg vet, och ja
 
 
vart kommer du ifrån? 
sverige

har du instagram? 
yes! jjenniferpettersson heter jag där!

hur många gånger pullar du om dagen? 
hahah vaaaa?

varför bloggar du? 
 
För att jag vill. Det är en vanesak, har gjort det så pass länge nu och folk verkar ju vilja läsa.
 
vilka bloggar läser du? 
Kenza, Kissie, Isabelle Strömberg ibland, Angelica Blick ibland sen mina vänners.

knivstas snyggaste 95 96 97? tjej och kille 
har ingen aning faktiskt

varför gör du aldrig någonting? 
haha tack.. Nej men jag har jobbat en hel del och varit jätte trött efter. Jag tycker dessutom att det är sjukt skönt att ligga i sängen och kolla på någon serie typ. 

kan du länka min blogg?
Om kommentaren varit med namn och adress så kanske det!
 
 
Sandra:
Tycker du om mig? :)
Ja det är klart ;) dom tre veckorna gick ju super fort, och du är super snäll och rolig!
 
Din första kyss? 
Jag var 11, ryska posten

Vill du ha barn?

I framtiden ja :) 

Favoritfilm?

Batman filmerna och transformers filmerna!

Bästa resan du gjort?

till Barcelona, senaste gången. 

vem är snyggast av killar och tjejer 97 och 97, på din skola? :)

Snyggaste tjej: Rebecka Söder

kille: vet inte

oj blev lite fel. vilka är domsötaste tjejerna och killarna,år 97 och 96??

Samma som ovan, 96..... tjej: Elin Stolt kille: Daniel Pettersson :) 

Du som tränar och så? Har du några träningstips?

hahah ojoj, roligaste frågan tror jag.. men jag kan fixa ett inlägg om träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0