Med oväder efter mig

Hej hej! Idag har jag varit hos tandläkaren Jobbat och nu är jag hos pappa. Det är värdens oväder Ovanför mig, jag skojar inte. Skiter typ på mig. Har nog aldrig hört åskan såhär hög, blixtrar gör det också. Spöregnet har dock inte hittat hit ännu. Har varit med om åska och blixtrar typ var dag sen jag kom hem från Danmark, man ba åh vad roligt. Ikväll ska jag sova, jag är så trött, på livet och på mitt sommarjobb, får inga pengar typ och det är as tråkigt. Har lite planer för mitt hår, ska färgs det tänkte jag.. Vet dock inte vad jag vill ha. Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0