frispel

Egentligen måste jag verkligen verkligen sova just nu. Dagen har varit så annorlunda, på ett bra sätt. Och tiden har bara flugit förbi. Jag har försökt lägga upp bilder från danmark resan genom bloggappen men det har inte funkat trots miljarder försök. Jag har knappt något liv heller. Jag går upp sju, börjar jobba vid nio, slutar vid 5-6, träffar någon efter eller gymmar någon timme, kommer hem duschar och sover. Det är mina dagar liksom. Och därför hinner jag inte blogga... Jag läser inte ens någon annans blogg, det finns ingen tid. 
Jag förstår inte hur jag ska stå ut med det här i några veckor till.. 
 
här är lite bilder iallafall, från danmark såklart.
det tar sån tid, resten kommer imorgon eller något sådant... sov så gott 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0