det vackraste som finns

Hej! Shit vad dålig jag blir på att uppdatera nu på sommaren... Men jag spenderar min tid så bra jag kan utan bloggen. Dock inte idag då jag har varit barnvakt men mamma mutade med en ben & jerrys så jag klagar inte! Mår inte super bra idag heller. 
Jag kan ju ta och berätta lite om dom kommande dagarna då jag antagligen kommer vara lika dålig på att uppdatera. Imorgon är planen för lite sol och bad uppe i Rullsand vilket ska bli super kul! Jag är jätte taggad! Jag har liksom inte badat ännu i år.... pinsamt. Så imorgon SKA jag ner i vattnet vare sig jag vill eller ej. 
På lördag ska jag ha familjetid med far min och resten. 
Och på söndag och måndag ska jag jobba, även tisdag och på tisdag kväll drar vi till Danmark så efter det blir det ingen uppdatering alls.. Men innan dess så ska jag hinna knåpa ihop några stycken iallafall ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0