Bilder!

Okej, så gårdagen... Vid fyra åkte jag mot Elin, jag träffade henne på ica och vi handlade lite gott inför kvällen. Efter det drog vi hem till henne och tog det lugnt, vi hann äta ett otroligt god middag (grillat kött, färsk potatis och bea. Kan det bli bättre??????) och super god efterrätt. 
Efter middagen drog vi ut, till inget mindre än särsta där det inte alls var mycket folk till skillnad från vad jag trodde att det skulle vara eftersom att det var fint väder. Där satt vi iallafall och åt godis och hade allmänt kul, träffade lite blandat folk också. 
Vi hann även förbi multiplanen där ännu mer blandat folk spelade fotboll vilket var helt ok, vid halv emma joinade även Emma oss och det var också allmänt trevligt trots alla myggbett. 
 
Nu ska jag faktiskt sova, jag har en full dag imorgon med roliga planer - vilket man behöver sova inför! så sovgott mina vänner
 
Så låt bilderna tala för sig själva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0