Torsdag

Börjar inlägget på samma sätt som alla andra torsdagar, älskar skolan denna dag. Skolan var grymt chill idag, blev dock på dåligt humör på sista lektionen och på vägen hem gick mobilen sönder. FUCK MY LIFE. Har jag tänkt ett antal gånger sen dess. Eller aa funkar gör den väll kan dock inte låsa den. Sen iallafall när jag går in på facebook ser jag att alla ska få den där tidslinjen, vill fan inte ha den, den suger ! UUUUSCH. Har verkligen en dålig dag.

Ska sätta igång med en skoluppgift nu sen ikväll gottar jag mig med B&J framför nån skön serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0