Misfits

Godmorgon! God dag (?) Hej! Sovit gott? Jag sov fett dåligt och vaknade med dåliga nyheter, så humöret är inte på topp idag, men men. Ikväll ska jag träffa några vänner så förhoppningsvis får dagen sin vänding då om inte innan!
Har precis duschat och smörjt in mig med brun utan sol, ska måla naglarna när det har torkat sen blir det misfits marathon! Snart klar med sista säsongen men men. Måste beställa konsert biljetter idag också! (påminnelse till mig själv)
Någon bad mig berätta om misfits, men här är en trailer så kolla in, den verkar helt psykad men as bra när man väl tittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0