look into my eyes

Så vad har jag gjort ikväll? Började titta på warrior vilket faktiskt är en grym film! Har dock en stund kvar på den som jag ska titta klart på innan jag somnar. Såg även insidious med familjen, den va helt okej ändå, lite b men bra!
Jag är otroligt pigg just nu, kan ha något med att göra att jag gick och la mig alldeles för sent natten som var. Men det är ju lov right? ;) Ska dock försöka komma i säng i någorlunda bra tid inatt, tänkte dra till ikea imorgon och kolla efter lite grejer jag vill ha till mitt rum! älskar nytt. Jag mår så himla bra då! Tack Frida för insperationen.
Nej om man skulle bjuda på en bildbomb innan man borstar tänderna, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Annica

Slutet som är bäst ju!! Kolla kolla kolla!! :D <3

2012-01-06 @ 01:48:52
URL: http://annicaringblom.blogg.se/
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 09:43:31
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0