9 Januari 2012

hej hej! Måndag idag, om två dagar börjar skolan. Sovit gott? Jag drömde om en feeet hamburgartallrik inatt (tjockis)
Vad händer idag då? Hade tänkt träffa en vän men det är ingen hemma så kommer inte till bussen (största anledningen till att man hatar att bo i skogen) så får se om jag överhuvudtaget kan ta mig till Knivsta idag eller om jag får sitta hemma och häcka.
Såg the girl with the dragon tattoo igår på bio, den var bra men kanske inte värd att betala 120 kronor för, kändes liksom som att man gick och såg en film man redan har sett. Men den var bra! :)

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Va gärna med och tävlar om dagens blogg! (om du inte redan har gord det) 3 vinnaren utses ikväll! :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-6.html

Ha en bra fortsätt dag =)

2012-01-09 @ 13:59:23
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0