Nighty night

Som alla ni som går och har gått i nian så är det väldigt mycket i skolan, även för mig. Men visst det är en otroligt dålig bort förklaring för jag har inte pluggat ett skit idag men ändå inte lyckats blogga, men det kommer ta upp mycket av min tid (när jag väl sätter igång) Men nu måste jag fokusera på vart jag vill gå i skolan! Hade ju dock redan bekräftat men tror jag har ångrat mig så öppnade det igen.. men jag vet inte.. måste som sagt tänka.
Idag blev det fan en pan pizza till lunch, drog till dansen efter den långa skoldagen (där jag förövrigt var utan Sabrina) Fick skynda mig till subway efter och springa till bussen. Kom hem, Duschade, öppnade matteboken, kollade på gossip girl istället (har även hört att det finns ett gossip boy, dock lite mer B tror jag ;) för er som undrar) Och nu ska jag sova! Ni får sova gott så kan jag försöka slänga in ett inlägg imorgon (dagtid) moaha. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0