SNÖKAOOOOOS

Hej hej! Jag försökte uppdatera igår och be hemskt mycket om ursäkt. Jag försökte mig dock på att blogga via mobilen vilket inte alls fungerade.
Jag sitter iallafall i skolan, har slutat för nästan en timme sedan men på grund av detta snöoväder vi lider av idag så kommer jag inte hem. Så vad händer? får jag sova kvar i skolan? haha nej jag väntar faktiskt på skjuts.
Vi hörs när vi hörs.. om jag överlever resan hem... nej men åååh jag är riktigt arg faktiskt. Hoppas jag inte kommer till skolan imorgon, trots kursprovet men jag orkar inte. usch. blä.

Nu ska jag röra mig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0