Sega söndagen

 
Godmorgon! Om man säger såhär, det börjar bli jobbigt att vara hemma hela tien.. Har varit det sen i torsdags, men eftersom jag är sjuk så är det väll bra antar jag..  Hur har er helg varit? Min kunde ju helt klart ha varit bättre haha! Missade bland annat en tjejmiddag igår. 
 
Jag fick en tidig julklapp igår förresten! Som den skoälakare jag är så önskade jag mig ett par sjukt fina skor som jag tänkte ha på nyår då jag inte har haft ork eller tid till att köpa en klänning. Dom var helt perfekta! Ska försöka lägga upp en bild här och nu, Annars gör jag det sen! Är inne på safari (mobilen) då appen inte funkar. 
annars får ni kika på instagram: jjenniferpettersson heter jag där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0