På bussen

Hej hej! Jag sitter på bussen nu på väg mot Gränby. Det väntar ett arbetspass där.
Jag jobbade igår, och det var KAOS. Alla ska köpa julklappar, gränby extra öppet just därför och alla unga har fått lov. Det var lugnt 5 minuter kanske under mitt fyra timmars pass.
Löning idag och förmodligen ännu mer folk. Men tiden går fort iallafall! Såg dessutom att vi är fler som jobbar ikväll så det löser sig! ;)

Jag fick lön igår och köpte ett par skor. Var från början ute efter ett par stövlar men hittade inga bra.
Och idag har jag färgat håret mörkt! Nästan svart blev det vilket är lite av en besvikelse. Jag har även hjälpt mamma att baka julgodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0