Japp

Här ska något bra stå. Eller där ovanför. Sitter iallafall med ipaden framför  någon film på femman, sett den förr men den är bra. 
Har inget vettigt att skriva, har läst alla bloggar. Är arg och trött. Allmänt seg på livet. Irriterad på denna dag. Vet inte vad som ska få den bättre. Sängen kanske? Men då kommer jag inte få träffa honom sen.. I-landsproblem. 
tur att jag har Egon iallafall, han sviker mig aldrig och älskar mig alltid. 
 
Där fick ni, ett inlägg direkt från mina tankar. Inget blogg material. Men behövde skriva, något. Är ensam liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0