I mitt vinterland

FAAAN vad kallt det är. 5 minus grader, det är halt och jag har inga vantar.
Godmorgon förresten!
Jag mår riktigt bra idag faktiskt, trots nattens konstigheter.

Nej men nu, idag, är det vinter på riktigt! Det är första december redan, nära till julafton, (som för övrigt är min favorit helgdag, så himla mysig) och förtär minusgrader och blir bara mer för var dag. Rysk kyla. Schysst liksom.

Jag står faktiskt utomhus och bloggar från mobilen utan vantar och med ben utan känsel (helt sjukt) och nu kommer dessutom tåget som ska ta mig till Uppsala och jobbet! Så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0