Årets julklappar

Ett par converse (ska dock byta till annan färg), hörlurar till mobilen, ett vinglas, 5 presentkort, två parfymer, pengar, en biobiljett, två halsband, (en resa) en earcuff, två mobilskal, en tatueringstid, en bok, två plattänger, en tv och klackarna ni sett tidigare som var en tidig julklapp!
Jag är något otroligt nöjd över vad jag fått och kunde inte varit gladare!
Jag har världens bästa människor runt om mig!
Observa dock att två av grejerna är något jag köpt till mig själv i julklapp haha, men det måste man ju också göra . ;)

Nu ska jag fixa mig snabbt sen blir det kalkonmiddag hemma hos mormor med släkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0