17 December 2012

Hejsan! 17 December idag redan, ni vet väll att vi dör på fredag? Lite rädd är jag faktiskt. 
Och jag vet att det var väldigt länge sen jag slängde in ett inlägg här men jag har varit upptagen helt enkelt! Det har varit luciafirande på mina syskonsdagis, födelsedagsfirande, arbete, plugg och nu är det måndag. Jag har inte haft tid alls. Men, jag kommer att visa lite bilder när jag väl får tid till det! 
 
Just nu befinner jag mig på dagens sista lektion som slutar om cirkus 10 miunter. Efter det vankas det jobb som alla andra måndagar. Får se hur det går! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0