Tisdag!

Hej! Idag började dom riktiga lektionerna på gymnasiet, gjorde dock fortfarande ingenting typ. Slutade vid halv tre och sprang till bussen, mötte Emma och drog runt lite med henne innan jag åkte till Knivsta.
Jag vaccinerade mig idag... Fyfan, har ont i armen nu och vill bara dö. Tur att Tom tog med sig lite glass hit snäll som han är!
Imorgon startar jag skolan med naturkunskap, oj vad jag längtar. Not.

Har lite funderingar på att byta skola, blir isåfall Jensen eller boland men som sagt, jag vet inte. Behöver att någon annan bestämmer åt mig typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0