Söndag

Ångest söndag som många kallar det, men inte jag. Jag har haft en otroligt bra och grym helg! Ångrar inte en minut.
Jag var ju som sagt barnvakt i fredags, i går fick jag stressa till jobbet - hade ett långt arbetspass där, stressade till Knivsta. drog på middag, drog till Tom sen drog vi till gula villan där det var kräftskiva och där blev vi kvar tills runt 2 inatt kanske. Somnade fyra, vaknade halv nio helt död. Somnade om efter någon timme och vaknade vid 2 igen :)
Idag har jag fixat lite grejer i Uppsala och Märsta, tog en alldeles för bra middag på teatergrillen,åkte till Knivsta efter det. Sen såldes en bil, jag fick massa LAAAXS i bhn, och nu ligger jag äntligen ÄNTLIGEN i min kära säng! Ska njuta denna natt ordentligt.
Imorgon är det skola, jag slutar tre och börjar jobba klockan fyra i gränby. Slutar åtta så ska mellan tre och fyra försöka klämma i lite middag.
Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0