Hello

Nu ligger jag i sängen, har blivit så död på senaste så lika bra det...
Imorgon är en kort skoldag, slutar vid 1. Ska precis som förra veckan till gymmet och köra ett kort konditionspass, måste arbeta upp den! Jag har satt upp ett mål nu. Jag vill bli en ja vad ska man säga... Träningsnarkoman. Jag har inte haft tid för att träna regelbundet ett tag, därför minns jag inte hur Bra man faktiskt mådde. Jag mådde dåligt dom dagarna jag missade träning liksom, jag vill nå upp till det igen.
Som tur är har jag införskaffat mig en kalender så ska börja planera mina dagar och så.. Jag älskar själva grejen med träning och hälsa, jag vill må bra. Hörde även av min naturkunskapslärare att man blir smartare. Så måste komma igång igen! Och imorgon ska jag börja. Jag kommer dock satsa mest på konditionen nu, lite styrka såklart men mest kondition.


Tillbaka till det jag ville ha sagt med inlägget, godnatt på er!

Juste. Min blogg suger jag vet, har tappat en del läsare också, men det är mitt fel. Men jag får förhoppningsvis mer lust och tid snart, kanske skriver mer om träning när jag kommer igång ordentligt. Får se.

Bjuder på den här fina bilden tills nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0