Valborg!

Haft en bra dag än så länge? Antar att den större delen av mina läsare befinner sig i Uppsala just nu, vilket jag också borde men nej! Jag sitter ensam hemma på min födelsedag och firar mig själv just nu. Tur att det inte är så hela dagen utan ska om några timmar dra mig mot Knivsta.
Hur började min födelsedag? vid tolvslaget var jag hemma hos Annica, men imorse runt åtta springer mamma in i mitt rum och ropar grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ville verkligen dö då, fick inte många timmars sömn, så tänker ta igen det nu innan jag drar.
titta sika fina presenter jag fick igår, precis det jag önskade mig. Älskade familj ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0