RESULTATET!

Jag gjorde ett snabbt collage nu i pic stitch så ni får se hur det blev, mitt hår är fortfarande fuktigt men Skitsamma. Som ni ser blev det inte super stor skillnad (klippte även av några centimeter, därav de tre bilderna) den gröna tonen är borta, vilket var den största anledningen till att jag färgade.
På något sätt så saknar jag det svarta, kände mig väldigt hemma i det trots att jag flera gånger kände mig för "emo" men jag var ju trots allt mörkhårig i några månader.
Jag får nog färga någon gång till innan jag blir helt nöjd, men mitt hår har blivit så himla slitet nu så det får blir senare!

Nu ska jag sova, sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0