Bra bild må jag säga

Jag har haft en väldigt bra dag faktiskt, det har inte känts så bra på länge. Okeeej jag skojade mådde ännu bättre i fredags/lördags. Skitsamma, det har varit en bra dag. Jag har gjort bra saker, som att plugga till exempel vilket är starkt jobbat!
Jag köpte nitar idag, har fixat och trixat lite med ett par jeansshorts jag har gjort. SECRET REVEALING TIME. Jag är grym bakom (?) symaskinen. Eller nej, inte grym. Men jag lyckas ganska bra ibland. Jag är grymt nöjd över mina shorts till exempel, Det behövs bara några sista ändringar. Jag är dock lite rädd att jag har förstört dom forever vilket vore synd.
Nej jag ska lägga mig framför det sista the walking dead avsnittet nu innan jag somnar, jag ska upp rätt tidigt imorgon har massor att göra. Så jag avslutar det här innan jag börjar prata på om helt annorlunda och helt fel saker. Det här blev liksom ett rätt onödigt inlägg men vad gör man inte. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0