who says you're not worth it?

Fredag idag! Sjukt ont i halsen :( Ville ju på konsert o grejer men får stanna hemma jag orkar ändå inte göra något speciellt idag..
Mamma köpte dom super snygga skorna till mig idag förresten! :D O dom är varma så kan gå med dom i vinter!
Dock är dom i storlek 40 så dom är lite FÖR stora för mig. Men får stoppa i en sula eller ha massa strumpor på mig när jag använder dom. Skorna är ju HELT slut överallt men glad att hon hittad dom!
Bilden jag skulle ta blev inte så bra hahah.. men skitsamma :)

Kommentarer
Postat av: natta

dem där skorna är ju bara för snygga!! älska dem!<3

2011-09-23 @ 18:07:26
URL: http://niweli.devote.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0