one year ago...

Jag vet att jag inte borde (och att jag lovat mig själv) att inte skriva sånt här på bloggen.. Men känner för det ändå..
Om jag ser tillbaka på året som gått så har det varit de bästa som hänt mig. Det har både haft sina upp och nergångar men allt har ändå varit så allmänt bra!
För exakt ett år sedan var jag nog så lycklig jag inte ens visste att man kunde vara och nu är det nästan rena motsatsen.. Jag vet inte vad jag ska säga helt ärligt. Jag vet att jag kommit och vuxit sjukt långt/mycket som person och jag anser att det bara är till det bättre, även om jag vet att alla inte håller med.
Vad ska jag göra idag? Har inte lust att göra något alls. Alla planer som jag hade för idag slängdes för länge länge sen. När allt blev skit.
Jag har verkligen ingen lust med all skit. Att det kan vara så lätt att snacka skit? jag vet ju allt liksom och folk låtsas som ingenting. Har dock inget emot det, jag snackar ju ändå skit om dom också satt jag är väll också en dålig människa I guess.
Den lilla staden Knivsta och alla invånare råkar ju dessutom vara riktigt bra på allt negativt! (No offense men ni vet vad jag menar)
Att förlora en vän, någon man älskar. Är nog det värsta som finns. Eller har jag fel?
Någon man berättat exakt allt för, delat sitt liv med och att den personen sedan försvinner. Aa jag vet inte riktigt vad man ska säga om de. Jag är inte glad på samma sätt längre. ''vi ska alltid vara vänner.'' säger man, fast i slutändan så blir det aldrig så ändå. Man är dum att tro på det även om man vet att det inte är sant. Fast jag tycker dock att man kan ha mer respekt för en person men det är bara min åsikt liksom.
Att ha den där pressen på sig, gör du inte de där så händer inte de där, det blir inte sådär då.
Gör du inte så där så förlorar du allt.
Gör bättre ifrån dig.
Aa jag gissar på att jag inte är den enda som hört de där?  Det kan vara ett helvete ibland. Fast det är livet liksom, Live with it.
Jag kan skriva en bok om allt. Fast jag har inte orken för det och ingen skulle läsa den ändå haha..
Jag vet inte och jag orkar inte bry mig. Det kallas SKRIVA AV SIG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och du är föralltid <3 Jag älskar dig, du är den bästa!

2011-09-23 @ 17:10:06
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0