Jag är väl sansad nu när vi beter oss som djur.

Sitter i telefon med världens coolaste :) Ska alldeles strax dra mig ner i sängen tror jag! Jag är riktigt trött :( Men måste titta på ett till avsnitt av the secret circle först! :)
Allt känns så jävla ovärt idag. Tittade tillbaka på våra sms helt tårrögd. Varför är man så dum för? Om man tittar på min tumblr är den typ cutcutcut. Skiiiitsamma, jag vill gadda mig NU NU NU! och INTE sen.
Taggar inför en lång skoldag med läxförhör och efter de blir det uppsala och dans! Har egentligen ingen lust alls eftersom jag har ont i halsen och knappt kan andas för att jag är så täppt i näsan men de är så värt de och jag missar så mycket om jag inte går. Men jag säger godnatt nu!
Känner mig så där super sexig i min gröna egen gjorda tröja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0