Följ mig i mobilen!

Jag blev sjukt glad när jag skulle logga in på blogg.se idag och såg att dom äntligen lanserat en app! Så nu kan jag mobilblogga ordentligt! Sen så kan ni även ladda ner appen och följa min blogg lätt i mobilen! :D
Hade verkligen ingen lust med att blogga igår, satte inte ens igång datorn liksom.. Ville bara sova när jag kom hem från dansen igår.. Haft en helvetes dag idag också.. Moppen gick sönder påväg till skolan (Y) fan vad jag älskar den. Så kom lite sent, sen efter lunch var de orientering vid elljusspåret. USCH jävla orienteringsdags skit, tog en jävla timme. Helt slut nu och jätte snuvig :(
Får ta o bli frisk eftersom det är sista dagen i skolan imorgon hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0