a lot on my mind

Sjukt mycket händer nu! Här förlorar man vänner hit o dit, blir överröst (heter det så?) med läxor och prov. (jag orkar inte!!) Här måste man betala för att kanske inte ens få en roll.. Hur bra låter de på en skala liksom? Och jag är sjukt sugen på att gadda mig! Vet dock att de inte kommer att ske :/ men det skulle sitta fint med kanske en vit tatuering på handleden, eller en vanlig. en fin liten meningsfull text liksom. Fint. !

Jag är sjukt trött och har fortfarnde massa plugg att göra! orkar inte var det ja .. TAGGAR inför ett jobbigt ragga dancehall pass imorgon då! Går man lumpen eller? ;)

Jag och snygga Anastasious på inspelningen i torsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0