random but true.

Klockan är prick 00.00 när jag börjar skriva det här. Får se hur lång tid det tar tills jag faktiskt publicerar. (no life I know)
Jag börjar inlägget med ett Go' kväll mina vänner. Sofia skrev nyss på msn så det tar lite längre tid att skriva. Klar, fick sms nu. Okej så.. Mina första tankar när jag loggade in på blogg.se var att ta bort min blogg. Jag orkar inte egentligen, det leder ingen vart. Visst det är super skönt att få skriva av sig, mina ord går rakt ut till dom som läser min blogg. Sms igen. Jag har liksom haft bloggen så länge, september 2008. 1 år och typ 51 veckor innan jag träffade dig. Jag var liten, ville bli stor kändis. Blogg kändis. Vilken dröm. sms igen. msn.
Nu sisådär två år senare så sitter jag och skriver ut allt för mycket av det som går runt i den lilla bollen mellan mina två axlar. msn. sms. Stör mig på allt och alla, mestadels facebook för det står inte att jag får händelser (svårt att förklara) det har redan gått 10 minuter sen jag börja skriva..
Tänkte skriva ett till sånt där inlägg om vad för intressant som rör sig i mitt huvud, för tro mig det är massor. Inte bara emo saker, trots att jag är i en cutcutcut period.
Jag la upp en bild idag på facebook, en bild med värsta leendet, en killkompis skriver till mig i chatten o ba det var roligt att se dig så glad! wtf? är jag verkligen så emo att folk lägger märke till de? trots att jag försöker att inte visa det.. eller var det bara något random snällt han sa?


Jag hörde på radion här om dagen, han som pratade hade (aa vad det nu heter..) o frågan var ''är tjejer sjuka i huvudet?'' typ. något i den stilen. Och jag håller fasen med. Han berättade att hans flickvän frågat hur många han
legat med (tror jag) och han svarade (ärligt) och hon blev sur på honom, dum fråga dumt svar. Man får ju skylla sig själv liksom. Jag är också sån, frågar om saker jag egentligen inte vill veta. ONÖDIGT.
Haft en dunder helg än så länge.. blev inte riktigt som planerat (idag heller tyvärr) Men det har varit bra ändå. Hade super trevligt med Emma och Elin igår/idag fan brudar jag älskar er. Så skönt att kunna prata om allt hahahha. Jaja, ska fortsätta prata med sofia nu. sovgott folket. (sisådär 20 minuter senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0