the sadness will never end

Söndag idag! Dagen då de flesta vill dö, ligger bakis eller helt enkelt bara är allmänt otaggade för den veckan som väntar dom. Den hatade södagen liksom. Men idag är jag inte en sån person! Sov alldeles för konstigt - vaknade upp åt helt fel håll i sängen och trodde att jag skulle dö av musik på hög volym från vardagsrummet, men nej! :)
Så började min söndag. Jag är faktiskt väldigt taggad för den kommande veckan don't ask med why (har ingen anledning)
Jag och mitt rum är iallafall fräscht och snyggt nu vilket är skönt! Nu ska jag bara försöka komma igång med skrivandet av den där jävla uppsatsen!
Färgade ju som sagt håret igår och det var nära på att bli en röd fin färg men ångrade mig och tog en svart istället. Inte stor skillnad men jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0