Red lipstick

Har suttit och pluggat sedan jag kom hem idag. Orkar inte att det är så mycket just nu.... Skönt med helg snart alltså!!
Ska hoppa in i duschen nu och göra mig fräsch och så! :) blir otroligt skönt med paus från pluggandet.
Fick förresten en ny skena idag hos tandläkaren (om någon bryr sig?) ser ut som värsta boxaren typ = kan inte prata i den och knappt stänga munnen.
SVAR: Jag har ingen aning om vart jag vill gå någonstans! Det lutar dock mot juridik eller media någonstans.. Fyris, Thorén, Boland eller GUC. Skulle inte banga på jensen heller massa snygga killar där hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0