Only Two people can keep a secret If one of them is dead

Godmorgon! Vet att jag inte är så bra på att blogga hehe.. Men de är så ibland!

I söndags efter vi var i gränby så åkte jag till Knivsta och träffade Elin! Sen drog jag hem och vid 8 drog jag tillbaka till Knivsta Med Sofia och vi träffade pb och några. Sov hos henne. Igår drog vi till Uppsala och lager 157, kollade på lite presenter o så. Sen drog jag hem o sen vid 5 drog jag tillbaka till Uppsala och käkade italienskt med bästavän som fyllde 15 igår<3 sen var det dans!

Idag har jag dans igen men har inget för mig innan det så ska passa på att städa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0