Emma baby.

Antigen har jag typ träningsvärk i ansiktet.. eller så är jag bara allmänt trött just nu... Orkar inte le eller någonting.

Jag ber om ursäkt, något inlägg nedanför det här så har jag skrivit att jag var i gränby i söndags och träffade elin efter men det var fakitskt i tisdags.. Vet att vissa av er totalt carefacear mitt skrivfel. Medan andra tar illa upp för att dom tror att jag dissat dom totalt i min super stora blogg!
Idag drog jag till Knivsta och var lite social. Sen har jag inte gjort något alls... tittat på en film som en lärare har rekomenderat - dom var i stort sätt nakna hela tiden. The reader hette filmen.
Och ikväll ska jag spendera helt ensam, tänkades på dig. Känn dig träffad osv. BAM.
Ungefär såhär sexig blev jag på den ynka bild jag försökte få som skulle bli helt okej, men vilket ingen blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0