today? to late? how long do we have to wait?

Hejhej! hur mår ni idag? jag har väll lite blandade känslor haha.. Dagen började väll bra och sen blev den lite bättre och sen lite sämre och nu när jag kom hem ännu sämre.
Ni bloggläsare som varit med sen början, kanske kanske kommer ihåg att jag åkte till frihamnen i feburari förra året? jag provspelade iallafall för en film som hette kronjuvelerna. Den går upp på biograferna i Juni i år och det är jävligt surt att Björn Gustafsson och Bill Skarsgård är med i den. Jag kunde ha spelat emot dom liksom, men nej de blev ju inte av. Jaja jag får ta nya tag helt enkelt.

Har inget plugg idag, rättare sagt inget med mig hem så ska chilla den tiden som är kvar att dagen. Hoppas syrran har de kul på grönan idag haha inte ett dugg avis.. men aa!

bild på mig och bästavän igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0