there is something in you, that might kill me.

and so the lion fell in love with the lamb and blablabla. Jag gissar på att jag inte var ensam om att sitta hemma och kolla på twilight ikväll? den är ju så jävla bra!

Jag är jävligt trött.. har varit det hela dagen... dagen har BARA varit negativ.. jag höll på att somna i soffan vid åtta redan. Funderar på att gå och lägga mig nu så jag får sova ut lite för en gångsskull! Hahahah har fortfarande svt1 igång på tvn och hahah vad jag stör mig när folk säger eric sa-ade. Visst han heter ju de men de låter så kul, låter som om man hakar upp sig eler något ;) HALLÅ dessutom har ALLA mina byxor blivit förstora.. tror nästan jag gått ner i vikt, eller åtminstonde blivit smalare men sen ställer man sig på vågen och nej det har jag inte.. nu blev det jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!



Jätte tack för din fina kommentar =) Kul att du tycker om min blogg!

2011-05-07 @ 11:40:23
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0