sit back gotta catch my breath.

Har precis ätit. Har spenderat min dag på knivsta marknad med Mattias, Andreas och Emma. Efter det drog jag och Emma till kyrkan och hade genrep och fotografering. Jag konfimerar mig ju imorgon! Är jävligt taggad faktiskt, eller nervös kanske man ska säga. Har fått massa stressfinnar. Men det är iallafall kul att det äntligen händer! har ju sett fram emot det sedan september.

Nu ska jag städa mitt rum satt det ser ut/är fräscht tills imorgon och släkten kommer hit!
Och förresten, Skulle inte vi dött för en timme sedan? eller när det nu var? ;) hahaha så patetiskt faktiskt enligt mig. Nu återstår det ju bara att se om vi dör nästa år istället haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0