If I die today, remember me like John Lennon.

hejhej! Måndag idag = lång skoldag. Det har varit sjukt varmt hela dagen och termometern inne i köket visar att det är 36 grader ute i solen just nu. Jag är jättetrött, sprang 2 km på idrotten sista lektionen i stekande sol utan moln och allt de där.. plus att jag inte hade ätit sen frukosten imorse (förutom en glass!) Så just nu är jag ordentligt med trött.

Ska ta och börja skriva mitt hemprov i SO nu, fattar INGENTING alls. Men måste satsa för högre betyg så ska göra det nu. Asså det är sjukt att jag blivit så mycket dåligare den här terminen än förra. Bara känner av de liksom haha :(

Såhär ser jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0