HÄR SKA NÅGONTING STÅ!

Min födelsedag igår vart sjukt lyckad tycker jag! den spenderades med underbara människor och jag är sjukt nöjd helt enkelt! Sen om vissa människor inte har något bättre för sig än att gå runt och sprida rykten är en helt annan sak men vi som var med vet att det inte stämmer iallafall! helt seriöst så jävla dålig stil! men skitsamma imorgon är en ny dag och jag ska ta nya tag.

sabrina är den som har bilder från igår så jag väntar på att hon ska skicka dom till mig och då kommer jag förmodligen visa upp dom i bloggen tror jag ;) får se hur dom ser ut och vilka som är OK att visa helt enkelt ;)  medans så får ni nöja er med en bild på Tilde och Daniella igår när vi käka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0