girls fall like dominoes.

hej! Idag är det tisdag och gud vad jag hatar skolan på tisdagar. Det är bara sugiga lektioner, man har bara rast samtidigt som alla småbarn och oj vad kul. Kom hem halv 4 ungefär och har tittat på ett gammalt avsnitt från top model cycle 3, men ska ta och plugga lite nu! Har en uppsats att skriva och ett läxförhör att plugga till satt jag har lite att göra idag iallafall!

Annars så MÅSTE jag kolla efter en konfirmationsklänning, och köpa en! Och sen måste jag kolla om det finns några roliga castings/auditions att gå på. Det finns rätt mycket nu att gå på faktiskt men har mycket i skolan nu satt det är synd!

min webb funkar inte, datorn laggar upp sig totalt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-04 @ 16:18:15
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jessica

Hejsan, Intressant blogg!



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica

2011-05-04 @ 17:03:30
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-05-06 @ 09:20:14
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0