we used to be the luminary ones.

nej dagen har inte varit super alltså... larmat lite väl många varor idag tror jag, tänkt för mycket på kalsonger (?) haha :D, blev arg på bk, ännu argare på subway, blev FÖR trött så att benen började skaka o så.. Men så kan det vara ibland!

Jag är helt slut i benen och hungrig även fast jag åt middag för lite över en timme sen. Jag behöver få ur all hårspray ur dagens uppsättning, behöver duscha överhuvud taget och sova direkt efter desperate housewives idag! Det går inte att lägga sig mellan 11-12 och gå upp vid 6-7 för min del. NO WAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0