jennifers.gblogg.se

Nu har något hänt som inte händer ofta, jag har gjort en ny blogg. Vem vet det kanske är det jag behöver för att ha orken till att vara en aktiv bloggare? bloggadressen är till och med enklare men jag fattar inte hur man fixar snygg design. Det är en gblogg som man använder med wordpress och aa det är invecklat. Men jag tänker absolut inte sluta blogga här!
Den här nya bloggen är bara en blogg vid sidan om som ska hjälpa mitt konto på gratisbio typ? :P men vem vet jag kanske får mer motivation och insperation att blogga mer här av den? we'll see.

sen om jag kommer blogga där, att de funkar med gratisbio eller bara ha det som en twitter blogg är en annan sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0